معرفی بهترین چاپگرهای خانگی موجود در بازار
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
معرفی بهترین چاپگرهای خانگی موجود در بازار
نوشته شده در سه شنبه 3 بهمن 1402
بازدید : 3249
نویسنده : tara


امروزه چاپگرهای زیادی در بازار وجود دارد و این محصولات تقریباً در هر شکل و اندازه ای ساخته می شوند. بسیاری از افراد به دنبال یک چاپگر کوچک با طراحی جذاب برای مصارف خانگی برای کارهای روزمره هستند. اگر امروز قصد خرید بهترین چاپگرهای خانگی را دارید و از آنها برای چاپ اسناد، عکس ها و غیره استفاده می کنید، گزینه های مختلفی دارید.

چاپگر خانگی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

قبل از اینکه بخواهیم بهترین چاپگرهای خانگی را به شما معرفی کنیم، باید بدانید چاپگر خانگی چیست و دسته چاپگرها چه ویژگی هایی دارند؟

چاپگرهای خانگی گروهی از محصولات هستند که اندازه کوچکتری نسبت به مدل های تجاری دارند و معمولاً در مکان هایی مانند خانه ها، مشاغل کوچک و غیره استفاده می شوند. این پرینترها قیمت چندانی ندارند و بر خلاف پرینترهای تجاری و اداری برای مصارف ساده و عمومی استفاده می شوند و نمی توان از آنها برای چاپ حجم زیاد محتوا استفاده کرد. در نهایت ابعاد کوچک و سهولت استفاده از دیگر ویژگی های چاپگرهای خانگی است.

ماشین برای خرید خانه

اگر قصد خرید بهترین پرینتر خانگی  را دارید، ابتدا باید نیازهای خود را مشخص کنید زیرا تفاوت زیادی بین چاپگر چند منظوره و چاپگر کوچکی که فقط برای چاپ قابل استفاده است وجود دارد. . بنابراین، اولین قدم این است که تصمیم بگیرید برای چه کاری می خواهید از چاپگر خود استفاده کنید.

موضوع دیگری که باید به آن توجه کنید این است که به دنبال چاپگر جوهرافشان هستید یا قصد خرید محصولی با تکنولوژی چاپ لیزری را دارید. اگر بخواهیم تفاوت این دو نوع روش چاپ را به شما بگوییم، باید بگوییم که چاپگرهای جوهرافشان در تولید طیف کامل رنگ بهتر عمل می کنند و می توان از آنها برای چاپ گرافیک و عکس با کیفیت بالا استفاده کرد. از طرف دیگر، از چاپگرهای لیزری می‌توانید برای چاپ اسناد متنی با سرعت بالا و هزینه کمتر در هر صفحه استفاده کنید.

فاکتور مهم دیگری که باید در نظر گرفت سرعت چاپ چاپگر است. این سرعت نشان می دهد که چاپگر شما چند صفحه در دقیقه می تواند چاپ کند. اگر نیاز به چاپ مکرر یا زیاد دارید، مهم است که قبل از خرید این نوع محصول، سرعت چاپ را بررسی کنید.

بهترین چاپگر خانگی حرفه ای

برای خرید بهترین چاپگر جوهر افشان خانگی، گزینه های مختلفی پیش روی شماست. در واقع حضور شرکت های مختلف در زمینه تولید این دسته از محصولات و تنوع بالای بهترین چاپگر عکس خانگی باعث شده تا مشتریان بتوانند با توجه به بودجه خود بهترین چاپگر خانگی را خریداری کرده و از این دسته استفاده کنند. محصولات در همین راستا، اگر بخواهیم تعدادی از بهترین چاپگرهای خانگی را به شما معرفی کنیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

چاپگر Canon Pikma TR8620

Canon Pixma TR8620 بهترین چاپگر رنگی خانگی ساخت برند Canon چیزی که باید بدانید این است که Conan بهترین تولید کننده چاپگر خانگی و محصولات ساخت این شرکت در بازار است.

Canon Pixma TR8620 یک چاپگر جوهرافشان است که یکی از سه پرینتر برتر خانگی محسوب می شود و می توانید از آن برای چاپ، اسکن و فکس استفاده کنید. در چاپگر Canon Pixma TR8620 ما یک صفحه نمایش 4.3 اینچی را می بینیم که در آن می توانید اطلاعات مختلفی را مشاهده کنید. علاوه بر این، جوهر این محصول دارای پنج رنگ مشکی، مشکی، آبی، بنفش و زرد می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های Canon Pixma TR8620 چاپ و چاپ سریع عکس با کیفیت چاپ بالا می باشد.

چاپگر EPSON L3150 Kab

اگر قصد خرید یکی از بهترین چاپگرهای خانگی در سال 2022 را دارید قطعا چاپگر EPSON L3150 انتخاب شما خواهد بود.تکنولوژی چاپ چاپگر رنگی EPSON L3150 جوهر افشان است و این محصول یکی از 3 چاپگر مورد استفاده است و شما از آن استفاده می کنید. می تواند برای چاپ، اسکن و کپی استفاده شود.

اندازه چاپ چاپگر ESPON A4 و ظرفیت سینی آن 100 برگ استاندارد و 20 برگ کاغذ می باشد. چاپگر رنگی EPSON L3150 می تواند 33 صفحه سیاه و سفید و 15 صفحه رنگی در دقیقه چاپ کند. همه این ویژگی ها به ما این حق را می دهد که محصول جدید ESPON را بهترین چاپگر رنگی در خانه بنامیم.

چاپگر Canon ImageClass MF743Cdw

یکی از بهترین چاپگرهای خانگی آوافرهنگ موجود در بازار Canon ImageClass MF743Cdw است. این چاپگر به دلیل طراحی جذاب مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. پس از خرید چاپگر کانن جدید، می توانید از این محصول برای چاپ، کپی، اسکن و فکس استفاده کنید.

از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به صفحه نمایش بزرگ 5 اینچی لمسی رنگی اشاره کرد. از طریق این صفحه می توانید قسمت های مختلف چاپگر را کنترل کنید. از طرفی ویژگی مهم Canon MF743Cdw که این محصول را به یکی از بهترین چاپگرهای خانگی موجود در بازار تبدیل می کند، عملکرد سریع برای چاپ، کپی و اسکن است. کارتریج های به کار رفته در این چاپگر به گونه ای است که می توانید محتوای مورد نظر خود را با ظرفیت بالا و با کمترین هزینه با این محصول چاپ کنید.

چاپگر لیزری HP Neverstop MFP 1200W

اچ پی یکی از برندهای معروف در زمینه چاپگر و لوازم اداری می باشد. در این میان اگر بخواهیم یکی از بهترین پرینترهای خانگی اچ پی را به شما معرفی کنیم باید به چاپگر چندکاره HP Neverstop Laser MFP 1200W اشاره کنیم.

چاپگر چندکاره لیزری اچ پی Neverstop MFP 1200W مدلی است که از چاپ لیزری به عنوان فناوری چاپ استفاده می کند. همچنین این محصول که یکی از بهترین چاپگرهای خانگی می باشد یکی از پرکاربردترین محصولات می باشد و با استفاده از HP MFP 1200W می توانید پرینت، اسکن و کپی کنید. ویژگی های موجود در چاپگر جدید HP آن را به یکی از بهترین چاپگرهای چندکاره تبدیل کرده است.

سایز چاپ این محصول A4 و ظرفیت سینی ورودی کاغذ 150 برگ می باشد. همچنین با استفاده از این چاپگر می توانید 20 صفحه در دقیقه چاپ کنید. در پایان قابل ذکر است که محصول جدید اچ پی که یکی از بهترین پرینترهای لیزری خانگی می باشد دارای قابلیت چاپ در دو طرف می باشد.

چاپگر تک رنگ برادر HL-L2390DW

یکی دیگر از بهترین چاپگرهای سیاه و سفید خانگی Brother HL-L2390DW است. این محصول یکی از بهترین پرینترهای لیزری خانگی است که می توانید برای چاپ، کپی، اسکن و فکس و همچنین چاپ سیاه و سفید از آن استفاده کنید. اگر بخواهیم شما را با مزایای اصلی Brother HL-L2390DW آشنا کنیم باید بگوییم که این محصول می تواند به سرعت سیاه و سفید چاپ و اسکن کند. علاوه بر این، با وجود چاپ سیاه و سفید، کیفیت تصویر خروجی چاپگر Brother HL-L2390DW بسیار بالا است.

همچنین این محصول یکی از بهترین پرینترهای چندکاره خانگی است که از یک کارتریج تک رنگ استفاده می کند، بنابراین هزینه استفاده از این چاپگر برای چاپ هر صفحه کم است و در هزینه شما صرفه جویی می کند. در پایان لازم به ذکر است که یکی از کاربردهای Brother HL-L2390DW اسکن عکس است. این محصول می تواند اسکن رنگی را با سرعت بالا انجام دهد.

نشانگر لیزری HP LaserJet Pro M15a

یکی از بهترین چاپگرهای تک رنگ موجود در بازار که می توانید از HP خریداری کنید، چاپگر HP LaserJet Pro M15a است. فناوری مورد استفاده برای چاپ بر روی چاپگر HP LaserJet Pro M15a لیزری است و این محصول را به یکی از بهترین پرینترهای لیزری خانگی موجود در بازار تبدیل کرده است.

لازم به ذکر است که چاپگر HP M15a یک چاپگر یکبار مصرف است و این نسخه تنها امکان چاپ با این محصول را به شما می دهد. البته به دلیل عملکرد منحصربفرد این دستگاه قیمت بسیار پایینی دارد و می توانید پرینتر لیزری HP LaserJet Pro M15a را با قیمت بسیار پایین خریداری کنید. HP LaserJet Pro M15a دارای ظرفیت سینی کاغذ 150 برگ و سرعت چاپ سیاه و سفید 19 صفحه در دقیقه است. همه این موارد باعث شد با خرید این محصول به سرعت چاپ سیاه و سفید داشته باشید.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: