پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فروشگاه قطعات تیکوما
نوشته شده در دو شنبه 16 مرداد 1402
بازدید : 30835
نویسنده : tara



لوازم یدکی خودرو برای سالم نگه داشتن خودرو ضروری است. وقتی صاحب ماشین هستید، طبیعی است که بخواهید آن را در شرایط خوبی نگه دارید. راندن خودرو با تعمیر و نگهداری منظم انجام می شود و بسیاری از قطعات خودرو به طور مرتب نیاز به تعویض دارند.

قطعات خودرو باید دائما تعمیر و نگهداری شوند. به این ترتیب می توان از آسیب های مختلف به قطعات خودرو جلوگیری کرد. اگر خودرو را سالم نگه داریم و از قطعات خودرو مراقبت کنیم، خودرو سالم و ماندگار خواهد ماند.

انواع لوازم یدکی خودرو

انواع قطعات خودرو لوازمی هستند که از قطعات مختلف خودرو تشکیل شده اند که هر کدام کارکرد خاصی دارند. قطعات خودرو انواع مختلفی دارد. همه خودروها از این قطعات استفاده می کنند. بنابراین، آنها نیز بسیار متنوع هستند.

فروشگاه قطعات تیکوما

قطعات خودرو مطمئناً کاربردهای خود را دارند، اما سیستم های کاری مربوط به قطعات دیگر نیز وجود دارد. در هر صورت، انواع مختلفی از قطعات خودرو وجود دارد که دانستن و یادگیری نحوه عملکرد آنها بسیار مهم است.

لوازم یدکی اورجینال خودرو

Origin Equipment Manufacturer یا OEM اصطلاحی است که محصول اصلی را توصیف می کند. محصولات اصل معمولا کیفیت خوبی دارند و انواع مختلفی از محصولات اصیل در صنعت خودرو وجود دارد. محصولات اورجینال معمولا توسط سازنده اصلی یا سایر شرکت های مشخص شده توسط سازنده تولید می شوند. خودروها وسایل نقلیه اولیه با صدها قطعه خودرو هستند.

همه انواع قطعات خودرو توسط سازنده ساخته یا تولید نمی شوند، بنابراین انواع زیادی از قطعات خودرو هستند که برون سپاری می شوند، اما هنوز توسط سازنده خودرو تعیین می شوند. اگرچه سایر شرکت ها این کار را انجام می دهند، اما قطعات تولید شده همیشه اورجینال هستند زیرا طبق استانداردهای اعمال شده توسط سازنده تولید می شوند.

قطعات عقب خودرو از تولید کنندگان دیگر

قطعات خودرویی که توسط شرکت های غیر تولید کننده ساخته می شوند از نوع تولیدات شرکت های پس از فروش هستند، بنابراین برای نیازهای عادی خودرو ساخته نمی شوند.

شرکت های غیر تولیدی شامل سرگرمی، سفارشی سازی؛ شرکت هایی که قطعات خودرو را برای مسابقه و اهداف مختلف تولید می کنند. حتی سازندگان قطعات غیرخودرویی نیز می توانند به سفارش مشتری بسازند.

قطعات خودروهای غیر تولیدکننده معمولاً به خودروساز وابسته نیستند، اما قبل از تولید قطعات به غیر سازنده مجوز می‌دهند.

قطعات غیر تولید کننده می توانند به خوبی نتایج سازنده یا حتی بهتر از قطعات خودرو OEM باشند.

قطعات خودرو چانگان

ماموریت چانگان ساخت خودروهایی است که مردم می خواهند و به آن نیاز دارند. چانگان با تولید خودروهای کارآمد، ایمن، شیک و مقرون به صرفه، کسب و کار بسیاری از مشتریان راضی و شهرت بسیاری از کارمندان را به دست آورده است.

طی شش سال گذشته، چانگان نزدیک به 80 میلیون یوان به کمپ فناوری کمک کرده است که به جوانان در مورد صنعت خودروسازی و آخرین فناوری‌های آن آموزش می‌دهد.

قطعات یدکی خودرو چانگان عبارتند از:

قطعات چانگان مربوط به چراغ ها عبارتند از: چراغ های جلو راست و چپ چانگان، چراغ خطر چپ و راست، مه شکن جلو، مه شکن عقب، چراغ راهنما چانگان و غیره.

قطعات یدکی خودرو چانگان مربوط به بدنه و ایمنی خودرو عبارتند از: ایربگ و ایربگ چانگان، آینه سمت راست و چپ خودروهای چانگان، دستگیره درب های خارجی و داخلی خودروهای چانگان و ....

قطعات یدکی خودرو چانگان مربوط به سپر شامل: سپر جلو چانگان، سپر عقب چانگان، براکت سپر جلو، گلگیر چپ و راست چانگان، سپر جلو و سپر عقب چانگان و ... می باشد.

قطعات خودرو اچ سی کراس

قطعات تعویضی HC Cross Car عبارتند از:

لوازم یدکی خودرو اچ سی کراس چراغ دار را می توان به: چراغ جلو راست و چپ HC کراس، چراغ خطر اچ سی کراس، چراغ مه شکن جلو و عقب اچ سی کراس، پیچ، چراغ های جلوی اچ سی کراس.

بدنه HC Cross و امکانات ایمنی عبارتند از: ایربگ HC Cross و ایربگ HC Cross، آینه سمت راست و چپ و غیره.

سایر قطعات مربوط به سپر خودرو HC Cross عبارتند از: سپر جلو HC Cross و سپر عقب HC Cross، براکت سپر HC Cross، گلگیر چپ و راست HC Cross و ....

لوازم یدکی لیفان

قطعات خودرو لیفان شامل:

قطعات یدکی خودرو مربوط به چراغ لیفان شامل: چراغ جلو و هشدار لیفان، چراغ هشدار گلگیر، چراغ مه شکن جلو و عقب لیفان، چراغ راهنما، چراغ راهنما آینه و ... می باشد.

بدنه و قطعات ایمنی خودرو لیفان: کیسه هوا و ایربگ لیفان، آینه چپ و راست لیفان و...

قطعات یدکی مربوط به کاور خودرو لیفان شامل سپر جلو لیفان و سپر عقب لیفان، سپر جلو و عقب، جلوپنجره لیفان، سپر جلو و عقب لیفان و ... می باشد.

لوازم جانبی تویوتا

قطعات تویوتا شامل:

قطعات خودرو تویوتا مرتبط با روشنایی عبارتند از: چراغ های جلو و خطر تویوتا، چراغ های خطر محیطی، چراغ خطر بزرگراه لیفان، چراغ های مه شکن جلو و عقب تویوتا، چراغ راهنما تویوتا، چراغ راهنما آینه و غیره.

قطعات یدکی خودرو تویوتا مربوط به بدنه و ایمنی خودرو عبارتند از: ایربگ و ایربگ تویوتا، آینه سمت راست و چپ خودروهای تویوتا، فیس لیفت لندکروزر، دستگیره درهای خارجی و داخلی خودروهای تویوتا و ....

قطعات خودرو تویوتا مربوط به این سپر خودرو شامل: سپر جلو و سپر عقب تویوتا، براکت سپر جلو و سپر عقب تویوتا، جلوپنجره سپر جلو، براکت سپر جلو تویوتا و براکت سپر عقب تویوتا و ... می باشد.

شکل 7

کلام پایانی

بهترین راه برای خرید قطعات خودرو، انتخاب یک مرکز مطمئن است. فروشگاه تیکوما به نشانی ticoma.ir به لطف سال ها تجربه و هزاران مشتری راضی یکی از فروشگاه های اینترنتی پیشرو در زمینه قطعات خودرو می باشد. خودتان ببینید و تحت تاثیر خدمات و قیمت های عالی ما قرار خواهید گرفت.

ادامه مطلب: https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1382059-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%DB%8C%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D8%AA%DB%8C%DA%A9%D9%88%D9%85%D8%A7




آهنگ جدید آرمین زارعی به نام «دوست دارم»
نوشته شده در سه شنبه 3 مرداد 1402
بازدید : 169
نویسنده : tara

متن آهنگ دوست دارم آرمین زارعی

عجیب شدیم بهم وابسته جدا نکردنی با هم چفت

تو فقط بخند که خنده میاد به این صورت با مزه

بیا نزدیک و بغلم کن میدونی که تورو بلدم چون

انقد تو خوشگل و نابی که قلبم میزنه تو بدنم تند

من خوب میشم باهات هر روز پیشم باش خط عشق رو قلبم موند

انقد همه چی باهات تکمیله که همه زندگیمو بستم روتMusicdel | موزیکدل

دیدی گفتم تورو حتما میگیرم دیگه دوستامو کمتر میبینم

جلو روت میگم دوست دارم از این لحظه حتما یه عکسم میگیرم

دوست دارم ببین با تو چقدر خوبه حالم

دوست دارم من تو و این رابطمو حس خوب بهش دارم

آره من دوست دارم باید بگذره شب و روزت با من

من دوست دارم تو فقط حق داری زل بزنی تو چشما من

با تو میشه حواس پرت همه ریجکت تماس رد

تو انقدر شیک و خوشگلی که آدم باید باشه برات سرد

میشه خیالو خلاص کرد میشه آینده رو لحاظ کرد

میشه کنارت همه سختیا و مشکلاتو همتراز کرد

با خنده هات منو کشتی بله فقط با تو خوشمیگذره

ما بهترین مکمل همیم مهمم نیست کی خوشتیپ تره

به تو گرمه من پشتم و انرژی منفیارم کشتم

چه خوب شد خودم انداختم تو دستات انگشتر

دوست دارم ببین با تو چقدر خوبه حالم

دوست دارم من تو و این رابطمو حس خوب بهش دارم

آره من دوست دارم باید بگذره شب و روزت با من

من دوست دارم تو فقط حق داری زل بزنی تو چشما من

https://musicdel.ir/single-tracks/136691/




4 عارضه احتمالی بعد از جراحی پلاستیک لب
نوشته شده در سه شنبه 13 تير 1402
بازدید : 9730
نویسنده : tara


لابیاپلاستی یکی از بهترین و موفق ترین جراحی های پلاستیک است که در یکی دو دهه اخیر روز به روز افزایش یافته است. در ادامه مطالب مفیدی در زمینه عوارض لابیاپلاستی در اختیار شما قرار خواهیم داد. این مقاله در پرتو پیگیری‌های متعدد زنانی که در مورد عوارض جراحی لابیاپلاستی ابراز نگرانی کرده‌اند، نوشته شده است. به همین دلیل توصیه می کنیم این مقاله را از دست ندهید و تا پایان با ما همراه باشید. زیرا در ادامه قصد داریم اطلاعات بیشتری در مورد عوارض لابیاپلاستی و نقش پزشک در کنترل این عوارض در اختیار شما قرار دهیم.

لابیاپلاستی چه تاثیری بر عوارض بعد از آن دارد؟

لابیاپلاستی یک عمل بسیار ظریف است که برای برداشتن قسمت های خاصی از لابیا و ایجاد تقارن بین آنها انجام می شود. از آنجایی که این عمل جراحی داخلی واژن محسوب می شود، در صورتی که پزشک کم تجربه و کم تجربه باشد، می تواند عوارض زیادی ایجاد کند. بنابراین با وجود کم خطر بودن این عمل، حضور پزشک غیرمتخصص می تواند عوارض لابیاپلاستی را افزایش دهد.

روش جراحی لابیاپلاستی به این صورت است که با القای بیهوشی در ناحیه ای که قرار است در ابتدا عمل شود، می توانند با درد و آرامش کمتر عمل جراحی را برای خانم ها ادامه دهند. همچنین با برش هایی که در قسمت هایی از لب ها ایجاد می شود و بر اساس تکنیک های مختلف لابیاپلاستی می توان در قسمت های مختلف شکل دلخواه را به دست آورد. در نهایت برش ها را با بخیه زدن یا استفاده از لیزر استاندارد مورد تایید سازمان های معتبر ببندید.

روند جراحی لابیاپلاستی ممکن است ساده و بدون درد به نظر برسد، اما باید بدانید که عواملی وجود دارد که در صورت عدم توجه به آنها، احتمال بروز عوارض بعد از لابیاپلاستی را افزایش می دهد. استفاده از جدیدترین تجهیزات و با کیفیت ترین تجهیزات متخصص لب، انجام این عمل در بهترین و مجهزترین کلینیک یا بیمارستان و همچنین انتخاب پزشک با دقت، دانش و مهارت کافی می تواند از بروز این مشکل جلوگیری کند.

انواع عوارض لابیاپلاستی

برخی از مشکلاتی که پس از جراحی لابیاپلاستی به وجود می آید، مشکلات طبیعی و موقتی است و بخشی دیگر به دلیل بی احتیاطی پزشک، عوارض بیماری ها، عوارض شدید بیهوشی و عدم مراقبت بعد از جراحی لابیاپلاستی است. در زیر به انواع عوارض طبیعی و غیر طبیعی لابیاپلاستی پرداخته ایم:

عوارض طبیعی لابیاپلاستی

همانطور که گفتیم لابیاپلاستی به طور کلی دو نوع عارضه و خطر دارد. هر زنی که لابیاپلاستی می‌کند، مجموعه‌ای از عوارض جانبی طبیعی را تجربه می‌کند که با گذشت زمان خود به خود از بین می‌روند. با استفاده از داروهای تجویز شده توسط پزشک نیز می توان به این عوارض جانبی کمک کرد. مهمترین عوارض طبیعی، طبیعی و ایمن لابیاپلاستی عبارتند از:

جراحت

تورم و التهاب در محل جراحی

درد کوتاه مدت در برش

خونریزی کوتاه پس از پایان مداخله جراحی و در روزهای اول پس از عمل

برای کاهش درد و تورم لابیاها می توانید از کیسه یخ استفاده کنید. برای کاهش دردی که بعد از جراحی احساس می کنید، مسکن هایی به شما داده می شود که نقش مهمی در کاهش درد دارند.

عوارض غیر طبیعی لابیاپلاستی

گروه دیگری از عوارض لابیاپلاستی وجود دارد که نادر است و اگر افراد این عمل را با متخصصان و جراحان کم تجربه انجام دهند، احتمال بروز آنها افزایش می یابد. برخی از عوارض اصلی لابیاپلاستی رایج عبارتند از:

بیماری

خونریزی شدید

درد غیر قابل کنترل

عدم وجود لابیای واژن

برداشتن بافت اضافی لب

التهاب مزمن بعد از لابیاپلاستی

4 مهمترین عوارض لابیاپلاستی هستند

برخی از مشکلات پس از جراحی لابیاپلاستی طبیعی است و معمولا پس از چند روز برطرف می شود. از عوارض طبیعی این جراحی زیبایی تناسلی می توان به درد، سوزش لب و تورم اشاره کرد. اما گاهی اوقات عوارضی که در اثر لابیاپلاستی به وجود می آید ناشی از کم تجربگی و بی تجربگی پزشک و رعایت نکردن بهداشت بعد از عمل است که نیاز به درمان های جدی تری دارد. از جمله مهم ترین و شایع ترین عوارض لابیاپلاستی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

لابیا و بیماری های تناسلی

یکی از مشکلات اصلی لابیاپلاستی، احتمال عفونت در ناحیه جراحی است. که ممکن است به دلیل کمبود تجهیزات بهداشتی در حین جراحی و یا عدم مراقبت بعد از جراحی رخ دهد. به همین دلیل بهتر است بعد از جراحی از پوشیدن نایلون و لباس های تنگ خودداری کنید. همچنین محل جراحی را به هر قیمتی تمیز و مرتب نگه دارید. مصرف منظم و صحیح آنتی بیوتیک های تجویز شده توسط پزشک، عدم استعمال دخانیات، استفاده از کرم ضد آفتاب و پرهیز از شنا از دیگر عواملی است که منجر به پیشگیری از عفونت های دهان می شود.

درزهای باقی مانده

در اغلب موارد در مدت زمان کوتاهی شاهد بهبودی در ناحیه دوخت هستیم. زیرا نکاتی که در این قسمت یعنی قسمت لابیا بیان می شود بسیار محدود بوده و از ظرافت خاصی برخوردار است. پس جای نگرانی نیست. با این حال به طور کلی زمان بهبودی فرد بسته به شرایطی که داشته بیشتر خواهد بود و یا امتیازات در یک نقطه مشخص باقی می مانند. اما به لطف پیشرفت های پزشکی و تجهیزات پزشکی، بخیه ها را می توان بعدا با استفاده از روش های مختلف برداشت.

خونریزی از لب

یکی دیگر از عوارضی که ممکن است بعد از لابیاپلاستی رخ دهد، احتمال خونریزی است. این معمولاً به دلیل بی احتیاطی پزشک یا آسیب به لابیاها پس از جراحی است. اگر پزشک تمام ماهیچه های لبی را به درستی فشار ندهد، پس از جراحی خونریزی رخ می دهد. در واقع، در برخی موارد، خونریزی می تواند به دلیل عفونت شدید لابیا رخ دهد. در هر صورت، اگر بعد از جراحی دچار خونریزی شدید، باید در اسرع وقت به پزشک خود اطلاع دهید.

از دست دادن میل جنسی

بیشتر اعصاب جنسی در ناحیه لابیا هستند. در نتیجه، در صورت عدم استفاده صحیح از تکنیک جراحی، ممکن است زن در حین مقاربت، لذت جنسی را از دست بدهد. با این حال، این روزها بهترین جراحان لابیاپلاستی دانش و مهارت های عملی خود را توسعه داده اند تا بتوانند بدون خطر برای سلامت افراد، جراحی های موفقی انجام دهند.

تشکیل و سوزاندن گوشت اضافی بعد از لابیاپلاستی

در برخی موارد ممکن است پوست بدن کلوئید شود و این امر باعث ایجاد گوشت اضافی بعد از جراحی لابیاپلاستی می شود. البته احتمال این عارضه بسیار کم است. از دیگر عوارض لابیاپلاستی می توان به سوزش بعد از جراحی اشاره کرد. این سوزش معمولاً در اثر عفونت لابیا، دستکاری زخم، تعریق بیش از حد در اندام تناسلی و غیره ایجاد می شود. البته این عارضه جای نگرانی ندارد و می توانید با استفاده از کرم ترمیم کننده به کاهش سوزش کمک کنید. به طور کلی، احساس سوزش ناشی از لابیاپلاستی معمولا در عرض دو هفته پس از جراحی برطرف می شود.

از جمله عوارض لابیاپلاستی آیا باید به پزشک مراجعه کنم؟

همانطور که گفته شد برخی از مشکلات مانند سوزش، خارش، درد و تورم از عوارض طبیعی لابیاپلاستی است که در صورت رعایت بهداشت دستگاه تناسلی پس از چند روز برطرف می شود. اما در برخی موارد ممکن است عوارضی ایجاد شود که نیاز به مشاهده و معاینه کامل و سریع دارد. به همین دلیل اگر با این عوارض لابیاپلاستی مواجه شدید، بهتر است در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنید. این عوارض عبارتند از:

سردرد

تب شدید

خونریزی بینی

باز کردن درز

تهوع و استفراغ

مشاهده ترشحات عفونی از قسمت بخیه شده و واژن.

بی حسی شدید و طولانی مدت در ناحیه جراحی

خونریزی در ناحیه جراحی که با فشار خفیف متوقف نمی شود.

رفرنس مقاله: https://payju.ir/content/لابیاپلاستی-شیراز-و-دکتر-جوانسازی-واژن-در-شیرا




آزمایشگاه های تحقیقاتی؛ آینده گوگل
نوشته شده در جمعه 9 تير 1402
بازدید : 176
نویسنده : tara


همه ما که با دنیای فناوری در ارتباط هستیم احتمالاً متوجه تغییرات این صنعت شده ایم. سال 2023 نقطه اوج این تحولات است. توسعه ای که می تواند بر دنیای فناوری اطلاعات مسلط شود. باید اعتراف کنیم که گوگل و امثال آن قطعا در این موارد پیشتاز هستند و از آنها عقب نمی مانند. این اتفاقات بزرگ دنیای پژوهش را نیز تحت تأثیر قرار داده است و خوب است که به برخی از مشکلات این حوزه رسیدگی شده و اقدامات لازم برای بهره مندی مخاطبان آن انجام شده است. زمزمه های این پیشرفت ها در کنفرانس Google I/O 2023 شنیده شد و همه ما از آن اطلاع داریم. در این زمینه، موتور جستجوی پیشرو، Search Labs را در مرورگر خود باز کرده است. حال باید منتظر اخبار بیشتری از این تحولات باشیم و در این نبرد 100 درصد آماده باشیم. در این مقاله درباره این پیشرفت ها و آزمایشگاه های تحقیقاتی با شما صحبت خواهیم کرد. وب سایت را دنبال کنید

آزمایشگاه ها را پیدا کنید

در ابتدای این مقاله در مورد آینده جستجو توضیح مختصری دادیم. شاید متوجه شده باشید که شرکت‌های بزرگی مانند مایکروسافت و OpenAI سعی کرده‌اند در آینده‌ای که در انتظار دنیای فناوری است، عقب نمانند. بنابراین موتور جستجوی گوگل سعی کرد با فناوری مایکروسافت همگام شود و پس از افزودن هوش مصنوعی GPT-4 به مایکروسافت، گوگل PalM 2، مدل زبان هوش مصنوعی خود را معرفی کرد.

گوگل قبلاً یک ویژگی آزمایشی به نام آزمایشگاه جستجو را اجرا کرده است. ویژگی Research Lab در حال حاضر برای کاربران انگلیسی و آمریکایی در دسترس است، اما باید بدانید که قطعاً در دست بررسی است و فکر نمی‌کنیم هیچ شرکتی از آن رویگردان باشد. همانطور که در بالا ذکر شد، این ویژگی در حال حاضر برای برخی از کاربرانی که از گوگل کروم در نسخه های دسکتاپ، اندروید و iOS استفاده می کنند در دسترس است. اما نباید فراموش کرد که Google Palm 2 قول پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله فارسی را داده است و انتظار داریم این قابلیت به همراه فارسی ارائه شود.

آزمایشگاه های تحقیقاتی نیز برای یافتن محصول

هوش مصنوعی مولد گوگل می تواند به کاربر در خرید و پاسخ به سوالات پیچیده کمک کند. به عنوان مثال شما قصد خرید یک گوشی موبایل با قیمت مورد نظر خود را دارید و از سازنده درخواست می کنید. خواهید دید که نمایش نزدیکترین فروشگاه ها، مناسب ترین قیمت و بروز رسانی با آخرین اطلاعات و ایده ها آسان است.

یک نکته مهم در مورد سئو

همچنین باید اشاره کنیم که گوگل و هر موتور جستجویی همچنان به منابعی برای نمایش اطلاعات مورد نظر کاربر نیاز دارند. خود گوگل اشاره کرده است که همچنان ترافیک ارزشمندی را به تمام وب سایت هایی که به درستی کار می کنند هدایت می کند و اطلاعات مربوط به وب سایت ها را ذخیره نمی کند و آنها را در صورت نیاز به کاربر نمایش نمی دهد. همانطور که انتظار می رود و ما کاملاً به این موضوع اعتقاد داریم، هوش مصنوعی می تواند ابزاری برای ساده سازی برخی از کارهای روزمره باشد و باید برای کسب بیننده بیشتر و نتایج بهتر آماده شویم. باز هم هدف معمول و قدیمی که گوگل دنبال می کند، افزایش کیفیت نتایج جستجو است.

مراجعه به منبع:https://blogten.ir/search-labs-google/




آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام «نازنین»
نوشته شده در دو شنبه 29 خرداد 1402
بازدید : 189
نویسنده : tara

متن آهنگ نازنین مازیار فلاحی

 

ای جان من جانان من تو جان جانی من سرخوشم من دلخوشم چون تو بمانی
من بی تو اینجام خسته جانم بی قرارم من مانده ام با خاطرت در روزگارم
بیا بیا نازنین ببین ببین با منی چو شد فدا جان من فدای جان تو
بیا بیا دلبرا تو در برم جان بخواه چو شد فدا جان من فدای جان تو
بیا بیا بی تو من خسته جانانم ببین ببین بی تو من جان پریشانم بی تو من بی قرارم
بیا ببین از غمت ناله سر دادم ببین مرا بی کسم دلبرم جانم بی تو من بی قرارم

 

https://musicdel.ir/single-tracks/163717/




آهنگ پیشواز خارجی همراه اول جدید
نوشته شده در جمعه 26 خرداد 1402
بازدید : 199
نویسنده : tara

استفاده از آهنگ پیشواز می‌تواند یک اقدام خلاقانه به شمار آید. در این مقاله از سایت جوان ایرانی برای شما عزیزان کد آهنگ پیشواز خارجی همراه اول را آماده کرده‌ایم. شما می‌توانید برای استفاده از این کدها طبق آموزش‌هایی که در ادامه شرح داده شده است عمل کنید و آهنگ پیشواز (آوای انتظار) مدنظر خود را برای سیم‌کارت خود فعال کنید.

 

فعال‌سازی آهنگ پیشواز خارجی همراه اول
برای فعال‌سازی آهنگ پیشواز خارجی دلخواه خود می‌توانید طبق دو روش عمل کنید. این دو روش به شرح زیر است.

استفاده از شماره *10*22#، بدین‌صورت که ابتدا این شماره را وارد کنید و سپس گزینه فعال‌سازی را انتخاب کنید. در انتها نیز بایستی کد آهنگ پیشواز خود را وارد کنید و سپس آوای انتظار شما فعال خواهد شد.
روش دیگری نیز برای فعال‌سازی آوای انتظار مدنظر شما وجود دارد. این روش که نسبت روش پیشین ساده‌تر نیز است، پیامک کردن کد آهنگ مدنظر به شماره 8989 هست. پس از این کار منتظر بمانید تا اپراتور پیام تایید را برای شما ارسال نماید.
کد آهنگ پیشواز خارجی همراه اول
همراه اول آهنگ های بین المللی زیادی را به منظور استفاده آوای انتظار در نظر گرفته است. در این بخش برخی از آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.جوان ایرانی (irjavan.com)

اثری از نام کد
فرانسیس گویا نوستالژیک 85157
فرانسیس گویا سلام 85156
ویچک ملار این پرومپتو اثر شوپر 85155
ویچک ملار قبرس 85154
ویچک ملار یک نور مشخص 85153
ویچک ملار سپیده دم 85152
ویچک ملار گلهای فیروزه 85151
ویچک ملار تصویر یک بانو 85150
ویچک ملار زندگی من قبل از من 85149
اریک ساتی نطفه جدا شده 85148
اثری از نام کد
اریک ساتی ورزش و تنوع 2 85147
اریک ساتی ورزش و تنوع 1 85146
اریک ساتی زیبای هیجان انگیز 85145
اریک ساتی ژاک در جعبه 85144
اریک ساتی سه دانه 2 85143
اریک ساتی سه دانه 1 85142
اریک ساتی سه ژیمونپدی 2 85141
اریک ساتی سه ژیمونپدی 1 85140
گروه رامن آبوسان پادنگو 85139
گروه رامن آبوسان آهنگ شاد 85138
اثری از نام کد
گروه رامن آبوسان توراین 85137
گروه رامن آبوسان ساعات شیرین 85136
گروه رامن آبوسان کارتونگ 85135
گروه رامن آبوسان مهمانی پلکا 85134
کراوزرو فرایدمن راکسی 85133
کراوزرو فرایدمن گام های نخستین 85132
فرانسیس گویا مگی 85131
فرانسیس گویا دوستت دارم 85130
فرانسیس گویا زنان عاشق 85129
کراوزرو فرایدمن بافی و کلاید 85128
اثری از نام کد
کراوزرو فرایدمن خاطرات لب دریا 85127
کراوزرو فرایدمن پایان دنیا 85126
کراوزرو فرایدمن باران و آفتاب 85125
کراوزرو فرایدمن چشم سنجاقک 85124
کراوزرو فرایدمن احساسات شیک 85123
کراوزرو فرایدمن مه صبحگاهی 85122
کراوزرو فرایدمن کوتر وکیا 85121
کراوزرو فرایدمن محبت تا ظهر 85120
کراوزرو فرایدمن پارسای آلبه 85119
کراوزرو فرایدمن غریبه ای در ساحل 85118
اثری از نام کد
آندرا استوچتی قصه عاشقانه 85117
آندرا استوچتی راه فورنایا 85116
آندرا استوچتی درشکه 85115
آندرا استوچتی نوایی برای کودک 85114
آندرا استوچتی فریکا 85113
آندرا استوچتی عشقی از دوردست 85112
آندرا استوچتی پلکا 85111
آندرا استوچتی کاتانیا 85110
آندرا استوچتی مازرچدا 85109
آندرا استوچتی احساس من 85108
اثری از نام کد
آندرا استوچتی گل سرخ 85107
آندرا استوچتی ترانه ای برای ویدانو 85106
یانی روح زمین 85105
یانی صدایت می کنم 85104
یانی آرزو 85103
یانی رویای ابری 85102
یانی عشق رویایی 85101
یانی شب زیبا 85100
یانی خاطرات طلایی 85099
یانی جادو 85098
اثری از نام کد
یانی لحظه های شیرین 85097
یانی معجزه 85096
یانی معبد شرقی 85095
جویل مک نیلی آزادی 85094
جویل مک نیلی دره زیبا 85093
جویل مک نیلی نسیم شبانه 85092
جویل مک نیلی رویای شرقی 85091
جویل مک نیلی باران 85090
جویل مک نیلی پرواز به سوی مرگ 85089
جویل مک نیلی راههای آسان 85088

اثری از نام کد
جویل مک نیلی در آسمان 85087
جویل مک نیلی باله های هوایی 85086
جویل مک نیلی پیاده شدن در بیابان 85085
موتزارت رقص ارواح آمرزیده 85084
گلوک کانون و ژیگ 85083
موتزارت سرناد در روماژور 3 85082
موتزارت سرناد در روماژور 2 85081
موتزارت سرناد در روماژور 1 85080
باخ فلوت و سازهای زهی 2 85079
باخ فلوت و سازهای زهی 1 85078
اثری از نام کد
ویوالدی آداجیو در سل مینور 85077
کنی جی سلام دوباره 85076
کنی جی امشب را دارم 85075
کنی جی عشق رویایی 85074
کنی جی احساس عشق 85073
کنی جی روزها را نگهدار 85072
مایکل نیمن بوی عشق 85071
مایکل نیمن در عمق جنگل 85070
مایکل نیمن حالتی که پیدا می کنی 85069
مایکل نیمن ماجرای عاشقانه 85068

https://irjavan.com/%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d9%be%db%8c%d8%b4%d9%88%d8%a7%d8%b2-%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d8%ac%db%8c-%d9%87%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d9%88%d9%84/

 




بازدید : 181617
نویسنده : tara

معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ راهی سریع برای یادگیری زبان آیلتس

به گزارش کسب و کار خبرگزاری مهر، بارها پیش آمده که هر کدام از ما در یادگیری زبان انگلیسی شکست می خوریم. گاهی انتخاب مسیر یادگیری ما را به بیراهه می برد و گاهی طولانی بودن مسیر یادگیری ما را خسته و از ادامه راه منصرف می کرد. یادگیری زبان انگلیسی فرآیند کوتاهی نیست، به خصوص اگر هدف آموزش زبان انگلیسی از پایه باشد. این روند آموزشی زمانی حساس تر می شود که موضوع سفر به کشور دیگری نیز وجود داشته باشد و دانش آموز برای شرکت در آزمون آیلتس یا آمادگی برای آزمون تافل نیاز به تقویت زبان خود برای مدت معینی داشته باشد.

اما با تمام این شکست ها، زمان آن رسیده است که تصمیمی هوشمندانه بگیرید و مسیر کوتاه تری برای یادگیری سریع زبان انگلیسی برای آیلتس و سایر اهداف تحصیلی داشته باشید. در واقع، استفاده از میانبرها در مسیر یادگیری به ما این امکان را می دهد که در زمان کمتری به اهداف خود برسیم. دوره های تدریس خصوصی زبان انگلیسی یک میانبر شناخته شده برای آموزش و یک راه سریع برای یادگیری زبان است. اما چگونه می توانید از فرآیند یادگیری لذت ببرید و با کمک یک مربی شخصی به سرعت به اهداف خود برسید؟

چقدر طول می کشد تا آیلتس بگیرید؟

همه ما از چالش ها و مشکلات مهاجرت اطلاع داریم. همه ما می دانیم که در این سفر چه فراز و نشیب هایی را پشت سر خواهیم گذاشت. همه کسانی که آن را پشت سر گذاشتند، از فراز و نشیب های سفر بسیار گفتند. اما در اینجا در مورد امید و کاهش این چالش ها صحبت خواهیم کرد. اکثر زبان آموزان علاقه مند به یادگیری زبان انگلیسی برای مسلط شدن و اخذ مدرک زبان انگلیسی هستند.

به خصوص که اکثر زبان آموزان زمان محدودی برای شرکت در آیلتس یا تافل دارند و به هر حال نمی توانند شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنند. معلم خصوصی زبان یکی از سریع ترین راه ها برای یادگیری زبان است. زیرا معلم خصوصی زبان در کلاس انفرادی با توجه به محدودیت زمانی و هدف زبان آموز روش تدریس را تنظیم می کند و بر اساس سطح دانش آموز خود آموزش را آغاز می کند. با این سبک یادگیری، دانش آموز در مدت شش ماه تا یک سال فرصت یادگیری و تسلط را خواهد داشت. حتی کسانی که به زبان انگلیسی تسلط دارند و در تلفظ و مکالمه مشکل دارند نیز می توانند با این روش در عرض یک تا سه ماه به توانایی زبان انگلیسی در سطح بالایی دست یابند.

معرفی کتاب های انگلیسی بر اساس سطح

مطمئناً شناسایی و دسترسی به منابع یادگیری انگلیسی دشوار است. همه زبان آموزان به شناسایی کتاب های انگلیسی به ترتیب سطح اهمیت نمی دهند. به دلیل فراوانی منابع یادگیری زبان انگلیسی زبان آموز دچار سردرگمی می شود. یک چیز خوب در مورد آموزش زبان خصوصی، از بین بردن این سردرگمی ها است. زیرا معلم خصوصی زبان منبع غنی دانش و یادگیری از روش تدریس انتخابی است. همچنین با توجه به سال ها تدریس در زمینه زبان و تجربیات فراوان، شناخت کاملی از کتاب ها و منابع زبان آموزی کسب کرده و با توجه به سطح دانش آموزان، کتاب های مناسبی را برای ادامه تحصیل ارائه می کند. و تمرین کنید. .

مدرس خصوصی زبان انگلیسی؛ روشی سریع برای مطالعه آیلتس

انگلیسی را از کجا می توان شروع کرد؟

این یک سوال رایج اما مهم است. اکثر مردم پاسخ روشنی برای این سوال ندارند. اما ما به شما می گوییم که باید یادگیری زبان انگلیسی را از جایی شروع کنید که بتوانید سریعتر به مقصد برسید. هر زبان آموزی می تواند یک سبک یادگیری زبان را انتخاب کند. با چند کتاب انگلیسی شروع کنید و مهارت های زبانی خود را از چند طریق مانند سلف استادی تقویت کنید. اما آیا این روش ها می تواند دانش آموز را سریعتر به هدفش برساند؟ ما به شما می گوییم، این گیج کننده است. انتخاب این روش ها امری آزمون و خطا و کسب تجربه است. یادگیرنده می تواند به تدریج از طریق آزمون و خطا یاد بگیرد و تجربه کسب کند، اما این روش می تواند عواقب زیادی برای او داشته باشد. یکی از این پیامدها از دست دادن زمان طلایی مطالعه است.

اما چرا از تجربیات افراد دیگر استفاده نکنیم تا راه درستی را برای کاهش هزینه ها و پیامدهای تصمیمات خود طی کنیم؟ این مسیر برای یادگیری سریع زبان انگلیسی را می توان به راحتی با یک فرد باتجربه مانند یک معلم خصوصی طی کرد.

یک معلم خصوصی زبان به تجربه می داند که برای کدام درس ها وقت گذاشته است و با حذف مطالب و منابع بی اهمیت می تواند زمان بیشتری را برای یادگیری بهتر دانش آموز آزاد کند. تمرکز دانش آموز در درس خصوصی بسیار بالاست و چون کلاس گروهی نیست معلم می تواند توضیحات کامل تری را به دانش آموز آموزش دهد.

کلاس خصوصی زبان کاملاً برای دانش آموز سفارشی می شود و معلم بر اساس آمادگی زبان آموز، هدف او از یادگیری زبان و محدودیت زمانی خود شروع به تدریس می کند. همچنین در این کلاس نظارت و دقت معلم بر آموزش دانش آموز بسیار بالاست و می تواند در جلسات مختلف میزان یادگیری خود را بسنجد.

هزینه آموزش زبان انگلیسی در منزل

هزینه کلاس های خصوصی در منزل نیز یکی از مهم ترین مسائل زبان آموزان در انتخاب روش یادگیری سریع انگلیسی است. زیرا احساس می کنند هزینه کلاس های خصوصی زبان در مقایسه با سایر روش های تدریس بالاست. با این حال، برای یادگیری یک زبان، باید چندین عامل مهم را به طور همزمان در نظر بگیرید و سپس تصمیم بگیرید. فرصت زمان، انرژی و زمان از دست رفته و هزینه پرداختی سه عامل بسیار مهم برای رسیدن به هدف هستند. به عنوان مثال، زبان آموز باید در عرض یک سال شروع به یادگیری زبان کند تا برای آزمون آیلتس آماده شود. امکان حضور در کلاس گروهی و استفاده از روش حرارتی این کلاس با توجه به بودجه مورد نظر وجود دارد. قطعا این دانش آموزان به دلیل پایین بودن سطح هدف و زبان خود نمی توانند در این دوره آماده شوند. با این حال، در این راه انرژی و هزینه زیادی برای آمدن به کلاس و یادگیری صرف کرده اند.

اما اگر زبان آموزی مسیر مطالعه خود را هوشمندانه انتخاب کند و با استفاده از روش هایی مانند تدریس خصوصی خود را برای آزمون آماده کند، بدون خستگی از پرداخت هزینه های مشابه برای درس های گروهی، می تواند در زمان مورد نظر به نتایج مطلوب دست یابد.

معلمان خصوصی زبان انگلیسی؛ روشی سریع برای یادگیری آیلتس

سایت آموزش سریع و تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای آزمون آیلتس

پلتفرم استادبانک با توجه به دغدغه زبان آموزان برای یادگیری سریع زبان انگلیسی، معلمان خصوصی با استعدادی را به مجموعه خود جذب کرده است. شما می توانید با ثبت نام در سایت معلم خصوصی استادبانک و یا تماس با شماره 02191005343 به این اساتید خبره دسترسی داشته باشید و با کمک استادبانک و اساتید خصوصی این مجموعه راهی سریع برای یادگیری زبان انگلیسی برای آیلتس پیدا خواهید کرد که ماندگار خواهد بود. قیمت دروس خصوصی




بازدید : 282
نویسنده : tara

متن آهنگ وقتی حواست نیست قربونت میرم یواشکی یوسف زمانی

 

مگه ♫چند♩♪ سالـــِته یه کاری کردی♩♪ دلم پا بِده

به تو که ♫تو عاشِقی خرابتــــــــــه• دست• خوش حَلالته

مَنو بَلدی♫ چیــــــــزی •نمیـــــــاری به زبون♫ الَکی

خودتم •میدونــــــی???? تو قلبم تَکی

وقتی حــــــواست???? نیســــــــت• قربونت میرم• یواشَکی

 

https://musicdel.ir/single-tracks/212646/




زمین باغی به متراژ 1070 متر در آنسر محله
نوشته شده در دو شنبه 28 فروردين 1402
بازدید : 18583
نویسنده : tara

زمین موردنظر به متراژ 1070 متر در آنسرمحله قرار دارد. آنسرمحله یکی از محله های قدیمی شهر لنگرود است که به جاده لاهیجان، بلوار شهید بهشتی، خیابان هفده شهریور و مرکز شهر راه دارد. همچنین در این محله تمامی امکانات خرید و رفاهی در نزدیکی شما قرار دارند.

کاربری زمین موردنظر باغی می باشد. به لحاظ موقعیت قرارگیری زمین به صورت دو بر است. یو تی ام و سیماک برای این زمین موجود است. همچنین تمامی امتیازات آب، برق و گاز در پای زمین قرار دارد.

دسترسی های این زمین به صورت زیر است: املاک آرمان

فاصله تا مرکز شهر 10 دقیقه
فاصله تا شهر لاهیجان 10 دقیقه
فاصله تا ساحل چاف و چمخاله 15 دقیقه

لطفا برای آگاهی از قیمت به روز با مشاورین ما در ارتباط باشید.

شعار ما آرمانی بیاندیشیم، آرمانی زندگی کنیم.

جزئیات
شناسه ملک: 7123                                                                          مساحت زمین (مترمربع): 1070 مترمربع

قیمت کل (تومان): 1 میلیارد و 500 میلیون                                             وضعیت: برای فروش

نوع زمین: باغی                                                                              قیمت هر متر مربع (تومان): 1400000

 

زمین به متراژ 600 متر در لنگرود

این زمین مسکونی به متراژ 600 متر در محذوذه انزلی محله قرار دارد. موقعیت مکانی و بر زمین و کوچه آن دارای ابعادی مناسب به جهت ساخت ملک موردنظر شما می باشد. زمین کاملا محصور شده است و درب برای آن درنظر گرفته شده است. این زمین کلیه امتیازت آب، برق، گاز و تلفن را دارد. موقعیت این زمین به گونه ای است که در فاصله چند قدمی تا خیابان اصلی قرار گرفته است. تمامی مراکز خرید و رفاهی نیز برای این زمین در دسترس قرار دارند.

 

شعار ما آرمانی بیاندیشیم، آرمانی زندگی کنیم. https://amlakarman.com/property-location/langroud-villa/

 

جزئیات
شناسه ملک: 5376                                                                        مساحت زمین (مترمربع): 600 مترمربع

قیمت کل (تومان): 2 میلیارد و 400 میلیون                                            وضعیت: برای فروش

نوع زمین: مسکونی                                                                        قیمت هر متر مربع (تومان): 4000000

 

امکانات
آب

برق

تلفن

گاز

https://amlakarman.com/property-label/cheap-and-suitable-land/




بازدید : 97368
نویسنده : tara

 

با این همه، ضریب امنیت حفظ و انتقال آن بالاست، همه اختیارات دسترسی، توسط خود شخص انجام میشود و همچنین به خاطر نوع زبان برنامه نویسی، اپلیکیشن و سرویس ردیاب خودرو از امنیت بالایی برخوردار است و با اینکه تضمین صد در صدی وجود ندارد، ولی تا امروز، حتی یک مورد هک یا دسترسی غیرمجاز در بین ردیابهای ما وجود نداشته است. از سیم کارت به جهت انتقال اطلاعات به سرور از طریق شبکه GSM استفاده می شود. امروزه افراد به جهت تامین امنیت خودروی خود و جلوگیری از سرقت آن اقدامات زیادی انجام می دهند. با خرید این دستگاه، یک اپلیکیشن در اختیار شما قرار می گیرد که از طریق آن می توانید به موقعیت مکانی خودروی خود دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال شرکتهایی که برای کار شرکت خودرو در اختیار کارمندان خود قرار میدهند، با استفاده از ردیاب میتوانند زمان و محل تردد آنها را کنترل کنند. این ردیاب جی پی اس توسط شرکتهای مختلفی تولید میشود و از آن برای کنترل ناوگان اتوبوسرانی یا جهت کنترل نمودن اتوبوسهای داخل شهری و میان شهری استفاده نمود.

 

ردیابهایی که انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری بکآپ تامین میکنند، هیچ محدودیتی جهت تعیین محل نصب آنها وجود ندارد. اگر شارژ سیمکارت درون ردیاب تمام شود، ارتباط با اینترنت قطع شده و با بهروزرسانی برنامه ردیاب، هیچ اطلاعات جدیدی دریافت نخواهد شد. شارژی می باشند و همانند گوشیهای تلفن همراه قابلیت شارژ شدن را دارند. با این حال، برخی از سیستمهای ردیابی هزینهای را برای دستگاه دریافت میکنند و نیازی به پرداخت هزینه ماهانه ندارید. برای اینکه مکان نصب آن توسط سارقان خودرو شناسایی نشود، معمولا در محل های متفاوتی از ماشین آن ها را نصب میکنند. ماهوارههای جی پی اس اینگونه عمل میکنند که در سراسر دنیا ۲۴ ساعته کار میکند و از آن میتوان در همه جهان استفاده کرد. برای مثال از این ردیاب در داخل چمدان یا بار میتوان استفاده کرد و از طریق آن میتوان موقعیت را روزانه چک نمود. معمولا این ردیاب های را در زیر خودرو، درون کاپوت قرار میگیرند و قدرت انتن دهی بسیار بالایی به وساطه استفاده از ماهواره دارند. این نوع ردیاب نیز جزو پرفروش ترین ردیاب های خودرو می باشد و در بین افراد طرفداران زیادی دارد. 

 

صاحب خودرو در هر لحظه به صورت آنلاین خودرو خود را ردیابی میکند و یا در صورت لزوم آن را در حالت حرکت خاموش کند. قابلیت خاموش کردن خودرو و … درواقع شما می توانید از طریق اپلیکیشن از راه دور برق خودرو را قطع کنید تا خودرو خاموش شود. رفاه بودن خودرو: برای جلوگیری و حفظ خودرو خود در فصلهای مختلف می توانید از راه دور خودرو خود را روشن کنید و به خصوص در فصل زمستان سرما باید قبل از حرکت ماشین را روشن کند تا گرم شود. با استفاده از آن می توان سرعت رانندگان ماشین های خود را از راه دور مورد بررسی قرار داد. با استفاده از ردیاب میتوان سرعت مجاز برای خودرو تعریف کرد تا در صورت بالا بودن سرعت به صاحب خودرو هشدار داده شود. مثلا بهوسیلهی آن بتوان در هر لحظه بهصورت آنلاین مکان خودرو را بهطور دقیق بر روی نقشه مشاهده کرد و یا صدای داخل کابین خودرو را شنید و بهطور کلی ردیاب خودرو علاوه بر امنیت بتواند در مسائل دیگری نیز به شما کمک کند. علاوه بر این فراموشکاریها، با افزایش قیمت خودروها، میزان سرقتها نیز افزایش یافته است. علاوه بر این این اشخاص به خوبی با مراحل راهاندازی و اتصال آن به سیستم برق خودرو آشنا هستند.

https://ariamoons.com/tech-news/45477/%D8%B8%D9%87%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9%D9%87-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86-%D9%88

مزیت ردیاب سیمی، نحوه تغذیه برق آن می باشد. با خرید ردیاب آکیتا (از اینجا) یا نمایندگی های آکیتا در سراسر کشور و نصب آن بر روی خودرو خود دیگر نگرانی ای بابت سرقت وسیله ی نقلیه ی خود نداشته باشید. جی پی اس های خودرو از لحاظ شیوه نصب به دو دسته ی ردیاب سیمی و آهنربایی تقسیم می شوند که در ادامه این دو را بررسی می کنیم. که بهترین جی پی اس ردیاب را بتوانیم به ایران وارد کنیم . لازم به ذکر است با برد دزدگیر می توانید صندوق خودرو را باز کنید از بهترین برند دزدگیر در سراسر جهان از نوع ماجیکار می باشد و دارای ضمانت پس از فروش می باشد. اما گاهی و برای برخی افراد بهترین ردیاب خودرو دستگاهی است که بتواند اهدافی فراتر از این را تامین کند. سپس به کمک فروشنده یا اطلاعات درج شده در سایت فروشگاه، مدل مناسب خودرویتان را تهیه کنید. شاید برای شما هم خیلی وقتها این اتفاق افتاده که خودرویتان را در جایی پارک کردهاید و زمانی که برگشتید، متوجه شدهاید که در محل پارک قرار ندارد و دچار استرس زیادی شدهاید. همانطور که در مباحث پیشین در رابطه با انواع ردیاب های خودرو صحبت مفصل نمودیم، دریافتیم که یکی از انواع این گونه ردیاب ها، ردیاب آهنربایی می باشد که با استفاده از قطعه آهنربایی که به آن متصل شده است، بدون نیاز به سیم کشی و یا دسترسی به درون خودرو، به یک قسمت فلزی از بدنه خودرو چسبیده و پس از آن اقدام به ارسال اطلاعات موقعیتی خودرو در بازه های مختلف زمانی می نماید.