پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
راهنمای فارسی کار با فتوکپی توشیبا
نوشته شده در سه شنبه 31 مرداد 1402
بازدید : 228
نویسنده : tara

راهنمای فارسی کار با دستگاه فتوکپی توشیبا

خرید دستگاه فتوکپی بخشی جدایی ناپذیر از سیستم های اداری، تجاری و حتی بسیاری از فعالیت های روزانه ماست. در این میان انواع دستگاه فتوکپی توشیبا به دلیل داشتن امکانات متعدد، کاربردی و پیشرفته به یکی از بهترین انتخاب های کاربران در بین سایر برندهای موجود در بازار تبدیل شده است. راهنمای جامع و کاربردی کار با این دستگاه ها می تواند کمک شایانی به استفاده بهتر و صحیح تر از آن ها کند. این کتابچه راهنمای کار با دستگاه کپی توشیبا برای سهولت استفاده از این دستگاه تهیه شده است. امیدواریم برایتان مفید بوده باشد.

آماده سازی دستگاه کپی توشیبا برای فرآیند کپی

لکه های روغن برای گرفتن یک کپی خوب از نسخه اصلی، ابتدا باید صفحه اسکنر را از اثر انگشت و گرد و غبار تمیز کنید. قبل از راه اندازی دستگاه، مطمئن شوید که دستگاه شما دارای اندازه های مختلف کاغذ است. سند اصلی را در محل مورد نظر قرار دهید و ابزار را باز کنید. تنظیمات لازم را با توجه به نوع کپی خود اعمال کنید و روی Start یا Copy کلیک کنید. ما در مورد مراحل مختلف فرآیند کپی بحث خواهیم کرد.

نحوه صحیح قرار دادن کاغذ در دستگاه کپی توشیبا

جعبه های کاغذی را پر نگه دارید. توجه داشته باشید که برای هر نمونه و جعبه، کاغذ مناسب قرار داده شود. هرگز انواع و اندازه های مختلف را در یک جعبه قرار ندهید، زیرا وقتی کاغذها را در جعبه ها قرار می دهید، اندازه آنها به طور خودکار شناسایی می شود. البته می توانید به صورت دستی این تنظیمات را اعمال کرده و در صورت نیاز تغییر دهید.

برای تشخیص خودکار اندازه کاغذ بارگذاری شده در سینی، کافی است به بخش «عملکرد کاربر - کاربر» در صفحه اصلی بروید. از گزینه سینی، دکمه سینی مورد نظر را فشار دهید و اندازه کاغذ (B5، B4، A5، A4، A3) را در حالت خودکار (mm) انتخاب کنید. البته دکمه های نشان داده شده بسته به مدل دستگاه کپی توشیبا متفاوت است.

کاغذهای سوراخ شده، مرطوب، تا شده، منگنه شده، برچسب دار برای قرار دادن در کشو مناسب نیستند. همچنین پشته های کاغذ را قبل از گذاشتن در کشو به خوبی تکان دهید تا از یکدیگر جدا شوند. در غیر این صورت ممکن است کاغذ زیادی در دستگاه باقی بماند و در عملکرد دستگاه اختلال ایجاد کند.

اطمینان حاصل کنید که ارتفاع کاغذ از خط نشان داده شده در راهنماها تجاوز نمی کند. از طرف دیگر، بین کاغذها، راهنماهای جانبی و راهنماهای انتهایی نباید فاصله وجود داشته باشد. یک شکاف بزرگ ممکن است باعث وارد شدن اشتباه کاغذ به دستگاه شود و حتی باعث شود اندازه کاغذ به درستی تشخیص داده نشود.

نحوه درج کپی اصلی در دستگاه کپی توشیبا

وقتی مطمئن شدیم که محفظه ها با اندازه های مختلف کاغذ پر شده اند، نسخه اصلی را داخل دستگاه قرار می دهیم برخی از مدل های دستگاه کپی توشیبا دارای سینی کاغذ (ADF) یا سیستم تغذیه خودکار کاغذ هستند. در این مدل‌ها، چندین ورق کاغذ را می‌توان در ADF دستگاه قرار داد. به طوری که صفحه اصلی در حال آمدن است کاغذها به طور خودکار وارد دستگاه می شوند و عملیات اسکن و کپی انجام می شود در بسیاری از مدل های دیگر، ما این کار را با قرار دادن هر سند، رو به پایین، روی صفحه شیشه ای انجام می دهیم

هر گونه سنجاق، منگنه یا برچسب را از نسخه اصلی بردارید. زیرا به شیشه اسکنر شما آسیب می رسانند. آنها را مرتب کرده و برای کپی آماده کنید، مطمئن شوید که بدون هیچ گونه چین و چروکی روی فیدر خودکار اسناد یا شیشه اسکنر قرار می گیرند.

کنتراست و نوردهی را در دستگاه کپی توشیبا تنظیم کنید

این ویژگی که سطح کیفیت نسخه اصلی را تشخیص می دهد، می تواند به طور خودکار کنتراست تصویر کپی شده را به اندازه دلخواه و متوسط ​​تنظیم کند. البته می‌توانید نسخه‌های روشن‌تر و تیره‌تر را با ویژگی‌های متفاوت نسبت به سند اصلی به صورت دستی تهیه کنید. برای انجام این تنظیمات در کنترل پنل دستگاه گزینه Exposure را پیدا کرده و تنظیمات لازم را انجام دهید

روی دستگاه فتوکپی توشیبا زوم کنید

برای بزرگ کردن یا کوچک کردن تصاویر می توان از چندین روش استفاده کرد. روش اول را می توان «انتخاب بزرگنمایی خودکار» نامید. در روش AMS، اندازه کاغذ کپی را از قبل تعیین می کنید. سپس دستگاه اندازه اصلی را تشخیص می دهد و به طور خودکار نسبت بهینه تولید مثل به اندازه کاغذ کپی را انتخاب می کند.

Zoom را در منوی اصلی فشار دهید، اندازه کاغذ مورد نظر را انتخاب کنید و AMS را کلیک کنید.

روش بعدی تعیین اندازه اصلی و کپی کردن اندازه کاغذ به طور جداگانه است. این روش زمانی رخ می دهد که عملکرد بزرگنمایی خودکار در دسترس نباشد. به عنوان مثال، زمانی که می خواهید کپی هایی با اندازه های کاملا تیره یا غیر استاندارد مانند روزنامه و مجلات تهیه کنید، امکان استفاده از AMS وجود ندارد. در این صورت باید سایز اصلی و کاغذ کپی را از قبل مشخص کنید حال با توجه به این ابعاد اندازه بهینه و صحیح به صورت خودکار تعیین می شود.

انتخاب حالت های اصلی (حالت اصلی) در فتوکپی توشیبا

با انتخاب هر یک از حالت های اصلی برای کپی اصلی خود می توانید کپی هایی با کیفیت دلخواه تهیه کنید. به طور معمول، گزینه متن/تصویر در حالت پیش فرض است. شاید بتوان دلیل این انتخاب را سرعت بیشتر این حالت دانست; اما اگر نسخه اصلی شما فقط از متن تشکیل شده است، حالت متن را انتخاب کنید.

اگر متن و تصویر با هم باشند حالت متن/عکس انتخاب می شود. اگر نسخه اصلی شما یک عکس است و قصد دارید یک کپی با کیفیت بالا تهیه کنید، از حالت های عکس یا تصویر چاپی (موجود در برخی مدل ها) استفاده کنید. حالت نقشه در برخی از سری های دستگاه های کپی توشیبا مانند سری E-Studio 4518A نیز موجود است. انتخاب این حالت باعث افزایش کیفیت تصاویر گرافیکی برای کپی می شود.

می توانید حالت پایه را در منوی اصلی پیدا کنید. حالت مورد نظر را انتخاب کرده و OK را فشار دهید. در برخی از دستگاه‌ها، مانند دستگاهی که در بالا ذکر شد، حالت اولیه قابل انتخاب مطابق با حالت رنگ فعال فعلی است.

نحوه چاپ نسخه های تکراری در دستگاه کپی توشیبا

دستگاه های کپی توشیبا این قابلیت را دارند که یک سند یک طرفه را روی کاغذ دو طرفه یا یک سند دو طرفه را روی کاغذ دو طرفه کپی کنند. این ویژگی زمانی مفید است که می‌خواهید در کاغذ صرفه‌جویی کنید یا یک کتاب اصلی را کپی کنید و در عین حال نظم صفحه را حفظ کنید.

توجه: برای ارجاع به اسناد و تصاویر کپی شده، "باز به سمت چپ" به عنوان "کتاب" و "باز به بالا" به عنوان "تبلت" شناخته می شود.

برای انجام چاپ دورو ابتدا جهت صحیح چاپ و صحافی به سند مورد نظر را مشخص کنید. از منوی اصلی روی گزینه 2Sided ضربه بزنید. یکی از تنظیمات کتاب یا تبلت را در چیدمان اصلی کتاب انتخاب کنید. سپس روی OK کلیک کنید.

2 <– 1 کپی یک طرفه از یک نسخه اصلی دو رو

2 <- 2 دو طرفه اصلی کپی دو طرفه دو طرفه

"جهت اصلی" را می توان در منوی کپی تنظیم کرد

نحوه کپی اسناد در اندازه های مختلف در دستگاه کپی توشیبا

گاهی اوقات ممکن است بخواهید از نسخه اصلی کپی در اندازه های متعدد تهیه کنید. روی دکمه Zoom در منوی اصلی کلیک کنید تا یکی از اسناد هم اندازه ایجاد شود. سپس گزینه Mixed Media و اندازه کاغذ مورد نظر را انتخاب کرده و AMS را بزنید. در این صورت تمام اسناد اصلی در همان صفحه چاپ می شوند.

اگر می خواهید هر نسخه اصلی را در اندازه اصلی کپی کنید، می توانید از ویژگی انتخاب خودکار کاغذ استفاده کنید. برای این کار باید به منوی اصلی برگردید و گزینه APS را بزنید. در این صورت باید مطمئن شوید که اسنادی مطابق با اندازه اصلی در کشوی دستگاه وجود دارد.

در صورت نیاز از سایر روش های پشتیبان گیری استفاده کنید و دکمه Start را در کنترل پنل دستگاه فشار دهید.

حرف پایانی

در این راهنما سعی شده است دستورالعمل های ابتدایی و واضح برای کار با ضبط کننده های ویدئویی توشیبا به شما ارائه شود. امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید بوده باشد. اما همه ما می دانیم که این کتاب فارسی است، علاوه بر اینکه کپی برداری را آسان می کند، می توانید بسیاری از اشتباهات را نیز شناسایی کنید و از راه حل های موجود در کتاب برای اصلاح آنها استفاده کنید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. در صورت اطلاع از قیمت و خرید کپی توشیبا می توانید تمامی مدل های آن را در فروشگاه اینترنتی آوای فرهنگ آریا مشاهده کرده و اطلاعات فنی و قیمت را جستجو کنید.

مراجعه به منبع: راهنمای فارسی کار با فتوکپی توشیبا




دروغ و دروغ درباره درمان فوبیا
نوشته شده در سه شنبه 24 مرداد 1402
بازدید : 41208
نویسنده : tara

 

می باشد. برای این فوبیا از روش شناختی رفتاری استفاده می شود که درمان از راه حساسیت زدایی نامیده می شود. اما این سیستم شما را درمان نمیکند. یکی از روش های مناسب در درمان این نوع ترس، مواجه درمانی یا حساسیت زدایی است. در چنین شرایطی مواجه سازی مستقیم نمی تواند اثربخش باشد و مقاومت بیمار را بهمراه خواهد داشت. سپس شرطی سازی مثبت بر روی وی انجام شد و در نهایت با تکنیک های تایم لاین تراپی در ان ال پی عدد ترس ایشان از 10 به 4 رسید. سپس تصاویر ذهنی او را در همان سالها همانند یک فیلم ویرایش کرده و انکورینگ (شرطی سازی مثبت) را انجام دادیم. در مراحل بعد مواجه سازی انجام شد و سپس به همراه روش eft نیز عمل تثبیت را انجام دادیم تا به طرز شگفت انگیزی از میزان ترس ایشان کم شد. تا جایی که به مرور فرد عادت کند با محرک مواجه شود اما دچار اضطراب نشود. بطور مثال مادری که از پرندگان ترس دارد، به مرور این هراس را به فرزند خود نیز منتقل خواهد کرد و آن فرزند در بزرگسالی بدون آنکه دلیل ترس خود را بداند، نسبت به پرندگان ترس خواهد داشت. بطور مثال کارتون های میکی موس و تام و جری در محبوب سازی چهره موش ها موثر بوده است.

ابتدا با استفاده از تصویرسازی به اولین باری که این شرطی سازی منفی و ترس شکل گرفته بود رفتیم (با استفاده از خلسه). روش دیگر روش غرقه سازی است. شامل ترکیبی از مواجهه با تکنیکهای دیگر است تا فرد دید و نحوهی کنار آمدنش با موقعیت یا شی ترسناک را تغییر دهد. تکنوفوبیا - ترس از تکنولوژی - در حالی که کارشناسان معتقدند که همه ما در مواجهه با فناوری جدید حداقل مقدار کمی از عصبیت را متحمل میشویم، دادههای بسیار کمی در ادبیات علمی در مورد فوبیاها و اضطرابهای مرتبط با فناوری وجود دارد. البته با همه این اوصاف و با این شواهد و مدارک، این طور که مجید صفارینیا میگوید، هراس و فوبیا از یک موضوع، شیء یا اتفاقی خاص، خیلی محدود به جنسیت نیست اما: «واقعیت این است که بیماریهایی مانند فوبیا در هر دو جنس میتواند بروز پیدا کند اما این طور که آمارها نشان میدهند، نقش جنسیت به عنوان یک عامل پیشبینیکننده میتواند در برخی اختلالات مثل افسردگی و اضطراب پذیرفته شود. از اینرو همه انسان ها در مواقعی ترس را یاد می گیرند. روانشناسان ما در تمامی روزهای هفته بصورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی به شما عزیزان به صورت تلفنی، حضوری و مشاوره آنلاین روانشناسی هستند.

ترس از گربه: در طی سالیانی که دوره های آموزش ان ال پی و مشاوره های فردی داشتم، افراد زیادی را دیده ام که به انواع فوبیا دچار بودند به حدی که زندگی عادی آنها را تحت الشعاع قرار داده بود. آنها دریافتند مردمک چشم کودکان در هنگام دیدن عکس پرندگان گشادتر از حالت عادی میشود و کمی استرس را تجربه می کنند. در مراحل بعد می توانند از پشت قفس به آنها نزدیک شوند و در نهایت یک پرنده کوچک را روی دست خود بگیرند. یکی از رموز موفقیت افرادی که عادت غلط و یا ترس های خود را پشت سر گذاشته اند، رسیدن به آستانه تنفر از آن عمل است. هر پرواز به شما فرصتی برای عادت کردن به سفرهای هوایی میدهد. فراموش نکنید که شما باید مغز خود را به تحریک نشدن در برابر چنین ترسهایی عادت بدهید. بطور مثال بندلر در کتاب خود عنوان می کند همیشه شرکت های هواپیمایی در کنار صندلی من فردی را قرار می دهند که ترس از ارتفاع و سوار شدن به هواپیما را دارد و من در طول پرواز و در عرض چند دقیقه ترس او را به کلی از بین می برم. به طور کلی درمان شامل راه های مقابله ای، درمانی و همچنین دارو درمانی می شود.

پس برای یادگیر درمان آن نیز باید زمان کمی را اختصاص داد. ایشان 10 سال قبل وقتی به همراه خانواده به بیرون از شهر رفته بودند، ناگهان با مار مواجه شده بودند و از آن پس نمی توانستند در هیچ فضای آزادی به استراحت بپردازند. روش های مختلف رواندرمانی، مواجه سازی، دارو درمانی و… این دارو را می توان درست قبل از انجام آن کار مصرف کرد. اگر حس کردید که ترس از پرواز شما را ناتوان کرده و هیچکدام از روشهای فوق در مورد شما موفق نبودهاند، با مشورت پزشک و پیش از پرواز، یک قرص ضد اضطراب یا خوابآور مصرف کنید. بطور مثال خانمی به من مراجعه کردند که به شدت از گربه و پرندگان می ترسیدند و با وجود اینکه پزشک بودند اما از مواجه شدن با حیوانات وحشت داشتند. آنها در هر شرایطی که باشند، نمی توانند از آن لذت ببرند و مدام به پزشک مراجعه می کنند. سپس اجازه بدهد یکی از آنها نزدیک او شود و به آن غذا دهد.

تا جایی که برایتان مقدور است حواس خودتان را پرت کنید و برای انجام این کار می توانید یکی موسیقی را با خودتان تکرار کنید یا با پرستار صحبت نمایید. این تمرین در حدود 40 دقیقه انجام شد. ترس از سگ: در مثالی دیگر خانمی بودند که نسبت به سگ و حیوانات ترس شدیدی داشتند به حدی که هنگامی که از او می خواستم فقط یک سگ کوچک را در مقابل خود تصور کند، دچار تشنج و اضطراب شدید می شد و دستانش به شدت می لرزید. ممکن است تنها یک صحنهی آرامشبخش را تصور کنید، تنشهای بدنتان را آزاد کنید، تمرین تنفس کنید، یا مراقبه کنید. گروهدرمانی حمایت همسالان و احساس جامعه و اعتبار را به فردی که درگیر فوبیا است ارائه میدهد و بهمرور مراجعان متوجه میشوند که در مبارزات خود تنها نیستند و میتوانند پیشرفت و شکست در بهبودی خود را با دیگران در میان بگذارند. این افراد میتوانند ریشههای ترس شما را شناسایی کرده و راهی برای درمان آن پیدا کنند.

رسانه ها بخوبی میتوانند یک موجود را منفور و یا محبوب کنند. درمانگران به افرادی که دچار این نوع فوبیا هستند توصیه می کنند ابتدا تصاویر پرندگان را ببینند. این نوع درمان نیاز به زمان و جلسات متعدد درمانی دارد. استفاده از انواع روان درمانیهای مختلف بخصوص روان درمانیهایی که در دسته ی روان درمانیهای شناختی - رفتاری هستند یکی از اصلی ترین روشهای درمان های غیر دارویی اختلال فوبیا از نوع فوبیای اجتماعی می باشد. یکی از شایع ترین ترس ها در بین مردمان جهان ترس از حیوانات و پرندگان است. این روش اولین بار توسط ریچارد بندلر کشف شد و تا به امروز یکی از سریعترین و بهترین روش های موجود در جهان است. در این ویدئو قصد داریم به جدیدترین روش درمان فوبیا در جهان بپردازیم. برخی عقیده دارند فوبیا ارثی است و از والدین ما در بدو تولد به ما رسیده است در صورتی که این نظریه کاملا اشتباه است زیرا کودک با 2 ترس به دنیا می آید. این ترس میتواند بر اثر یک حادثه رخ داده باشد و یا بر اثر اضطراب والدین و محیط به فرد منطقل شده باشد.

والدین ترس را بصورت یک رفتار به کودک منتقل می کنند. اگر منکر این حرف هستید، نگاهی به کودکان بومیان آفریقا بیاندازید و ببینید چگونه با یک مار پیتون 4 متری بازی می کنند بدون آنکه ترسی از آن داشته باشند. مثلا فرد تمام تلاش خود را می کند که از سوار شدن به اتوبوس، قطار یا رفتن به کنسرت و سینما خودداری کند چون اگر در این مکان ها قرار بگیرد دچار وحشت میشود و می خواهد سریع از مکان ها فرار کند. اگر فوبیاي شما مربوط به بودن در اجتماع باشد از رودررو شدن با ديگران فرار میکنید يا حتي ممكن است در آخر آنقدر ترسيده باشيد كه دیگر خانه را ترك نكنيد. فیلم های تخیلی که در آن یک رتیل یا عنکبوت بزرگ تمام مردم را در تارهای خود اسیر میکند، زاییده فکر این افراد است و آنها دائما از قرار گیری در زیر سقف خانه ها دچار اضطراب میشوند. یکی از این موارد در درمان شخصی است که با اضطراب اجتماعی زندگی میکند. برای برخی از افراد ترس از عنکبوت، ارتفاع و یا ترس از افراد دیگر می تواند زندگی روزمره آنها را دچار چالش کند. در این حالت که رایج ترین شکل فوبیا است، افراد ممکن است از حیوانات خاص (مانند سگ، گربه، عنکبوت، مار)، افراد خاص (همچون دلقک، دندانپزشک، دکتر)؛ محیط های خاص (همچون مکان های تاریک، رعد و برق ها، مکان های بلند)، یا موقعیت های خاص (مانند پرواز با هواپیما، سوار شدن به قطار، قرار گرفتن در یک فضای محصور) بترسند.

مصرف مایعات در محیط خشک هواپیما، به حفظ رطوبت بدن و کاهش استرس ما کمک میکند. مصرف کافئین و نوشیدنیهای حاوی آن، باعث میشود که استرس شما در طول پرواز بیشتر هم شود. این فوبیا هر بر زندگی شخصی و هم بر زندگی شغلی فرد تأثیر میگذارد. با هم به گوشهگوشه دنیا سفر میکنیم تا با شگفتیهای بیپایان آن آشنا شویم. از اقیانوسها میگذریم، در جنگلها ماجراجویی میکنیم، قلب کویر را میشکافیم و در کوچهپسکوچههای شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش میدهیم. ما در این مقاله از پزشکت سعی کرده ایم انواع گزینه های درمانی مربوط به فوبیا را مورد بررسی قرار دهیم. به این موضوع فکر کنید که این ترس موقتی است و بهزودی برطرف خواهد شد. اگر دوباره دچار حس ترس شدید، به خود بگویید که این ترس بهزودی به پایان میرسد. در این هنگام است که نیروهای پنهان شما به کمکتان می آیند و راه حلی برای آن پیدا می کنند اما مادامی که در منطقه آرامش ذهنی باشید، چنین اتفاقی رخ نمی دهد و کماکان با عادات قبلی دست و پنجه نرم خواهید کرد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد روانشناس در تهران لطفا از صفحه ما بخواهید.




فروشگاه قطعات تیکوما
نوشته شده در دو شنبه 16 مرداد 1402
بازدید : 30835
نویسنده : tara



لوازم یدکی خودرو برای سالم نگه داشتن خودرو ضروری است. وقتی صاحب ماشین هستید، طبیعی است که بخواهید آن را در شرایط خوبی نگه دارید. راندن خودرو با تعمیر و نگهداری منظم انجام می شود و بسیاری از قطعات خودرو به طور مرتب نیاز به تعویض دارند.

قطعات خودرو باید دائما تعمیر و نگهداری شوند. به این ترتیب می توان از آسیب های مختلف به قطعات خودرو جلوگیری کرد. اگر خودرو را سالم نگه داریم و از قطعات خودرو مراقبت کنیم، خودرو سالم و ماندگار خواهد ماند.

انواع لوازم یدکی خودرو

انواع قطعات خودرو لوازمی هستند که از قطعات مختلف خودرو تشکیل شده اند که هر کدام کارکرد خاصی دارند. قطعات خودرو انواع مختلفی دارد. همه خودروها از این قطعات استفاده می کنند. بنابراین، آنها نیز بسیار متنوع هستند.

فروشگاه قطعات تیکوما

قطعات خودرو مطمئناً کاربردهای خود را دارند، اما سیستم های کاری مربوط به قطعات دیگر نیز وجود دارد. در هر صورت، انواع مختلفی از قطعات خودرو وجود دارد که دانستن و یادگیری نحوه عملکرد آنها بسیار مهم است.

لوازم یدکی اورجینال خودرو

Origin Equipment Manufacturer یا OEM اصطلاحی است که محصول اصلی را توصیف می کند. محصولات اصل معمولا کیفیت خوبی دارند و انواع مختلفی از محصولات اصیل در صنعت خودرو وجود دارد. محصولات اورجینال معمولا توسط سازنده اصلی یا سایر شرکت های مشخص شده توسط سازنده تولید می شوند. خودروها وسایل نقلیه اولیه با صدها قطعه خودرو هستند.

همه انواع قطعات خودرو توسط سازنده ساخته یا تولید نمی شوند، بنابراین انواع زیادی از قطعات خودرو هستند که برون سپاری می شوند، اما هنوز توسط سازنده خودرو تعیین می شوند. اگرچه سایر شرکت ها این کار را انجام می دهند، اما قطعات تولید شده همیشه اورجینال هستند زیرا طبق استانداردهای اعمال شده توسط سازنده تولید می شوند.

قطعات عقب خودرو از تولید کنندگان دیگر

قطعات خودرویی که توسط شرکت های غیر تولید کننده ساخته می شوند از نوع تولیدات شرکت های پس از فروش هستند، بنابراین برای نیازهای عادی خودرو ساخته نمی شوند.

شرکت های غیر تولیدی شامل سرگرمی، سفارشی سازی؛ شرکت هایی که قطعات خودرو را برای مسابقه و اهداف مختلف تولید می کنند. حتی سازندگان قطعات غیرخودرویی نیز می توانند به سفارش مشتری بسازند.

قطعات خودروهای غیر تولیدکننده معمولاً به خودروساز وابسته نیستند، اما قبل از تولید قطعات به غیر سازنده مجوز می‌دهند.

قطعات غیر تولید کننده می توانند به خوبی نتایج سازنده یا حتی بهتر از قطعات خودرو OEM باشند.

قطعات خودرو چانگان

ماموریت چانگان ساخت خودروهایی است که مردم می خواهند و به آن نیاز دارند. چانگان با تولید خودروهای کارآمد، ایمن، شیک و مقرون به صرفه، کسب و کار بسیاری از مشتریان راضی و شهرت بسیاری از کارمندان را به دست آورده است.

طی شش سال گذشته، چانگان نزدیک به 80 میلیون یوان به کمپ فناوری کمک کرده است که به جوانان در مورد صنعت خودروسازی و آخرین فناوری‌های آن آموزش می‌دهد.

قطعات یدکی خودرو چانگان عبارتند از:

قطعات چانگان مربوط به چراغ ها عبارتند از: چراغ های جلو راست و چپ چانگان، چراغ خطر چپ و راست، مه شکن جلو، مه شکن عقب، چراغ راهنما چانگان و غیره.

قطعات یدکی خودرو چانگان مربوط به بدنه و ایمنی خودرو عبارتند از: ایربگ و ایربگ چانگان، آینه سمت راست و چپ خودروهای چانگان، دستگیره درب های خارجی و داخلی خودروهای چانگان و ....

قطعات یدکی خودرو چانگان مربوط به سپر شامل: سپر جلو چانگان، سپر عقب چانگان، براکت سپر جلو، گلگیر چپ و راست چانگان، سپر جلو و سپر عقب چانگان و ... می باشد.

قطعات خودرو اچ سی کراس

قطعات تعویضی HC Cross Car عبارتند از:

لوازم یدکی خودرو اچ سی کراس چراغ دار را می توان به: چراغ جلو راست و چپ HC کراس، چراغ خطر اچ سی کراس، چراغ مه شکن جلو و عقب اچ سی کراس، پیچ، چراغ های جلوی اچ سی کراس.

بدنه HC Cross و امکانات ایمنی عبارتند از: ایربگ HC Cross و ایربگ HC Cross، آینه سمت راست و چپ و غیره.

سایر قطعات مربوط به سپر خودرو HC Cross عبارتند از: سپر جلو HC Cross و سپر عقب HC Cross، براکت سپر HC Cross، گلگیر چپ و راست HC Cross و ....

لوازم یدکی لیفان

قطعات خودرو لیفان شامل:

قطعات یدکی خودرو مربوط به چراغ لیفان شامل: چراغ جلو و هشدار لیفان، چراغ هشدار گلگیر، چراغ مه شکن جلو و عقب لیفان، چراغ راهنما، چراغ راهنما آینه و ... می باشد.

بدنه و قطعات ایمنی خودرو لیفان: کیسه هوا و ایربگ لیفان، آینه چپ و راست لیفان و...

قطعات یدکی مربوط به کاور خودرو لیفان شامل سپر جلو لیفان و سپر عقب لیفان، سپر جلو و عقب، جلوپنجره لیفان، سپر جلو و عقب لیفان و ... می باشد.

لوازم جانبی تویوتا

قطعات تویوتا شامل:

قطعات خودرو تویوتا مرتبط با روشنایی عبارتند از: چراغ های جلو و خطر تویوتا، چراغ های خطر محیطی، چراغ خطر بزرگراه لیفان، چراغ های مه شکن جلو و عقب تویوتا، چراغ راهنما تویوتا، چراغ راهنما آینه و غیره.

قطعات یدکی خودرو تویوتا مربوط به بدنه و ایمنی خودرو عبارتند از: ایربگ و ایربگ تویوتا، آینه سمت راست و چپ خودروهای تویوتا، فیس لیفت لندکروزر، دستگیره درهای خارجی و داخلی خودروهای تویوتا و ....

قطعات خودرو تویوتا مربوط به این سپر خودرو شامل: سپر جلو و سپر عقب تویوتا، براکت سپر جلو و سپر عقب تویوتا، جلوپنجره سپر جلو، براکت سپر جلو تویوتا و براکت سپر عقب تویوتا و ... می باشد.

شکل 7

کلام پایانی

بهترین راه برای خرید قطعات خودرو، انتخاب یک مرکز مطمئن است. فروشگاه تیکوما به نشانی ticoma.ir به لطف سال ها تجربه و هزاران مشتری راضی یکی از فروشگاه های اینترنتی پیشرو در زمینه قطعات خودرو می باشد. خودتان ببینید و تحت تاثیر خدمات و قیمت های عالی ما قرار خواهید گرفت.

ادامه مطلب: https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1382059-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%DB%8C%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D8%AA%DB%8C%DA%A9%D9%88%D9%85%D8%A7




آهنگ جدید آرمین زارعی به نام «دوست دارم»
نوشته شده در سه شنبه 3 مرداد 1402
بازدید : 169
نویسنده : tara

متن آهنگ دوست دارم آرمین زارعی

عجیب شدیم بهم وابسته جدا نکردنی با هم چفت

تو فقط بخند که خنده میاد به این صورت با مزه

بیا نزدیک و بغلم کن میدونی که تورو بلدم چون

انقد تو خوشگل و نابی که قلبم میزنه تو بدنم تند

من خوب میشم باهات هر روز پیشم باش خط عشق رو قلبم موند

انقد همه چی باهات تکمیله که همه زندگیمو بستم روتMusicdel | موزیکدل

دیدی گفتم تورو حتما میگیرم دیگه دوستامو کمتر میبینم

جلو روت میگم دوست دارم از این لحظه حتما یه عکسم میگیرم

دوست دارم ببین با تو چقدر خوبه حالم

دوست دارم من تو و این رابطمو حس خوب بهش دارم

آره من دوست دارم باید بگذره شب و روزت با من

من دوست دارم تو فقط حق داری زل بزنی تو چشما من

با تو میشه حواس پرت همه ریجکت تماس رد

تو انقدر شیک و خوشگلی که آدم باید باشه برات سرد

میشه خیالو خلاص کرد میشه آینده رو لحاظ کرد

میشه کنارت همه سختیا و مشکلاتو همتراز کرد

با خنده هات منو کشتی بله فقط با تو خوشمیگذره

ما بهترین مکمل همیم مهمم نیست کی خوشتیپ تره

به تو گرمه من پشتم و انرژی منفیارم کشتم

چه خوب شد خودم انداختم تو دستات انگشتر

دوست دارم ببین با تو چقدر خوبه حالم

دوست دارم من تو و این رابطمو حس خوب بهش دارم

آره من دوست دارم باید بگذره شب و روزت با من

من دوست دارم تو فقط حق داری زل بزنی تو چشما من

https://musicdel.ir/single-tracks/136691/