استراتژی این حقایق به سادگی بهترین ردیاب خودرو شما را به تغییر می‌رساند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 97238
نویسنده : tara

 

با این همه، ضریب امنیت حفظ و انتقال آن بالاست، همه اختیارات دسترسی، توسط خود شخص انجام میشود و همچنین به خاطر نوع زبان برنامه نویسی، اپلیکیشن و سرویس ردیاب خودرو از امنیت بالایی برخوردار است و با اینکه تضمین صد در صدی وجود ندارد، ولی تا امروز، حتی یک مورد هک یا دسترسی غیرمجاز در بین ردیابهای ما وجود نداشته است. از سیم کارت به جهت انتقال اطلاعات به سرور از طریق شبکه GSM استفاده می شود. امروزه افراد به جهت تامین امنیت خودروی خود و جلوگیری از سرقت آن اقدامات زیادی انجام می دهند. با خرید این دستگاه، یک اپلیکیشن در اختیار شما قرار می گیرد که از طریق آن می توانید به موقعیت مکانی خودروی خود دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال شرکتهایی که برای کار شرکت خودرو در اختیار کارمندان خود قرار میدهند، با استفاده از ردیاب میتوانند زمان و محل تردد آنها را کنترل کنند. این ردیاب جی پی اس توسط شرکتهای مختلفی تولید میشود و از آن برای کنترل ناوگان اتوبوسرانی یا جهت کنترل نمودن اتوبوسهای داخل شهری و میان شهری استفاده نمود.

 

ردیابهایی که انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری بکآپ تامین میکنند، هیچ محدودیتی جهت تعیین محل نصب آنها وجود ندارد. اگر شارژ سیمکارت درون ردیاب تمام شود، ارتباط با اینترنت قطع شده و با بهروزرسانی برنامه ردیاب، هیچ اطلاعات جدیدی دریافت نخواهد شد. شارژی می باشند و همانند گوشیهای تلفن همراه قابلیت شارژ شدن را دارند. با این حال، برخی از سیستمهای ردیابی هزینهای را برای دستگاه دریافت میکنند و نیازی به پرداخت هزینه ماهانه ندارید. برای اینکه مکان نصب آن توسط سارقان خودرو شناسایی نشود، معمولا در محل های متفاوتی از ماشین آن ها را نصب میکنند. ماهوارههای جی پی اس اینگونه عمل میکنند که در سراسر دنیا ۲۴ ساعته کار میکند و از آن میتوان در همه جهان استفاده کرد. برای مثال از این ردیاب در داخل چمدان یا بار میتوان استفاده کرد و از طریق آن میتوان موقعیت را روزانه چک نمود. معمولا این ردیاب های را در زیر خودرو، درون کاپوت قرار میگیرند و قدرت انتن دهی بسیار بالایی به وساطه استفاده از ماهواره دارند. این نوع ردیاب نیز جزو پرفروش ترین ردیاب های خودرو می باشد و در بین افراد طرفداران زیادی دارد. 

 

صاحب خودرو در هر لحظه به صورت آنلاین خودرو خود را ردیابی میکند و یا در صورت لزوم آن را در حالت حرکت خاموش کند. قابلیت خاموش کردن خودرو و … درواقع شما می توانید از طریق اپلیکیشن از راه دور برق خودرو را قطع کنید تا خودرو خاموش شود. رفاه بودن خودرو: برای جلوگیری و حفظ خودرو خود در فصلهای مختلف می توانید از راه دور خودرو خود را روشن کنید و به خصوص در فصل زمستان سرما باید قبل از حرکت ماشین را روشن کند تا گرم شود. با استفاده از آن می توان سرعت رانندگان ماشین های خود را از راه دور مورد بررسی قرار داد. با استفاده از ردیاب میتوان سرعت مجاز برای خودرو تعریف کرد تا در صورت بالا بودن سرعت به صاحب خودرو هشدار داده شود. مثلا بهوسیلهی آن بتوان در هر لحظه بهصورت آنلاین مکان خودرو را بهطور دقیق بر روی نقشه مشاهده کرد و یا صدای داخل کابین خودرو را شنید و بهطور کلی ردیاب خودرو علاوه بر امنیت بتواند در مسائل دیگری نیز به شما کمک کند. علاوه بر این فراموشکاریها، با افزایش قیمت خودروها، میزان سرقتها نیز افزایش یافته است. علاوه بر این این اشخاص به خوبی با مراحل راهاندازی و اتصال آن به سیستم برق خودرو آشنا هستند.

https://ariamoons.com/tech-news/45477/%D8%B8%D9%87%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9%D9%87-%D9%85%D8%AF%D8%B1%D9%86-%D9%88

مزیت ردیاب سیمی، نحوه تغذیه برق آن می باشد. با خرید ردیاب آکیتا (از اینجا) یا نمایندگی های آکیتا در سراسر کشور و نصب آن بر روی خودرو خود دیگر نگرانی ای بابت سرقت وسیله ی نقلیه ی خود نداشته باشید. جی پی اس های خودرو از لحاظ شیوه نصب به دو دسته ی ردیاب سیمی و آهنربایی تقسیم می شوند که در ادامه این دو را بررسی می کنیم. که بهترین جی پی اس ردیاب را بتوانیم به ایران وارد کنیم . لازم به ذکر است با برد دزدگیر می توانید صندوق خودرو را باز کنید از بهترین برند دزدگیر در سراسر جهان از نوع ماجیکار می باشد و دارای ضمانت پس از فروش می باشد. اما گاهی و برای برخی افراد بهترین ردیاب خودرو دستگاهی است که بتواند اهدافی فراتر از این را تامین کند. سپس به کمک فروشنده یا اطلاعات درج شده در سایت فروشگاه، مدل مناسب خودرویتان را تهیه کنید. شاید برای شما هم خیلی وقتها این اتفاق افتاده که خودرویتان را در جایی پارک کردهاید و زمانی که برگشتید، متوجه شدهاید که در محل پارک قرار ندارد و دچار استرس زیادی شدهاید. همانطور که در مباحث پیشین در رابطه با انواع ردیاب های خودرو صحبت مفصل نمودیم، دریافتیم که یکی از انواع این گونه ردیاب ها، ردیاب آهنربایی می باشد که با استفاده از قطعه آهنربایی که به آن متصل شده است، بدون نیاز به سیم کشی و یا دسترسی به درون خودرو، به یک قسمت فلزی از بدنه خودرو چسبیده و پس از آن اقدام به ارسال اطلاعات موقعیتی خودرو در بازه های مختلف زمانی می نماید.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: